26. března 2015

Instant hair color I.: Barevné křídy na vlasy

Zdravím!

Tento týden mi přišly křídy na vlasy. Už dlouho totiž přemýšlím nad něčím, jako je toto:

Staženo odtud
Nicméně až do takto celobarevných vlasů se trochu bojím jít. Když jsem totiž vždy nějak přebarvila svoje blond vlasy, měla jsem velké problémy s vymýváním, když už mě to přestalo bavit. Nicméně doslechla jsem se od Lucky z GetTheLouk o pastelových křídách na vlasy. Pár dní jsem to promýšlela, vychytala na ně akci (nechtěla jsem moc plýtvat penězi, kdyby to nefungovalo :D) a objednala si větší balení po 24 kusech, abych mohla opravdu naplno experimentovat. Sice to kvůli předobjednávce a zaseknutí balíčku někde v Holandsku chvilku trvalo, než křídy přišly, ale nakonec si myslím, že se vyplatilo si počkat.

Rozhodla jsem se, že si na zkoušku udělám takové fialkové "ombré". Vybrala jsem si tedy klasicky fialovou, pak takovou tmavě modrou a růžovou křídu, natáhla rukavice, nasadila ochranný pláštík a dala se do toho.

První je třeba vlasy trochu namočit. Pak se barva nanáší jedna báseň. Začala jsem zespodu fialovou, potom modrou a nejvýš růžovou. Snažila jsem se barvy do sebe prolínat, ať je přechod viditelný co nejméně. S růžovou jsem pak ještě opravdu velice lehce přetřela vlasy v nejvyšší části, aby to alespoň trošku působilo jako ombré. (i když to bych musela dělat trochu složitěji, aby to bylo fakt dokonale prolnuté s mou blond barvou)

Pak jsem vlasy vyfénovala, domalovala mezery, (znovu vyfénovala) a nanesla arganový olej. Olejíček na vlasy je dost důležitý krok, protože křídy vlasy opravdu hodně vysušují. Poté je třeba hřívu vyžehlit, aby se barva zacelila a křídy z vlasů "neopadávaly". Nakonec jsem přidala olejíček ještě jednou. A budu asi každé ráno, moje vlasy jsou z toho opravdu hodně suché. Joo a taky jsem od toho i přes rukavice byla pěkně ušpiněná :D Ale nemusíte se bát, jde to úplně v pohodě umýt. (i z umyvadla, podlahy, zrcadla... :D)

Výrobce v návodu deklaruje výdrž 1-3 umytí, v závislosti na původní barvě vlasů. Já u sebe počítám spíš s těmi třemi, ne-li s více po zkušenosti s růžovým pěnovým tužidlem.

Výsledek můžete posoudit na fotografii:


Na to, jak dlouho mi to na vlasech vydrží, jsem opravdu zvědavá. Až budu po třech umytích, dám ještě vědět. Také bych ráda barvy zkusila na někom s tmavými vlasy, takže v příštím článku se můžete těšit na výsledky :)

A co vy? Také na vás na jaře leze barevná nálada? 

Pa Nina! <3

KDE KŘÍDY POŘÍDIT?

Křídy na vlasy od Joyous jsem zakoupila na PasteloveBarvy.cz za akční cenu 249,-/velké balení po 24 ks, jinak stojí 389,- a menší balení 289,-. Sledujte ostatní známé blogerky, často mají slevové kódy, popř. jsou někdy akce i přímo na stránkách, tak jak jsem to zrovna vychytala já :) (PS: Pozor na levné napodobeniny z jiných stránek) 

Staženo odtud


Článek není sponzorovaný a popisuji v něm svou čistě subjektivní zkušenost. 

Žádné komentáře:

Okomentovat