27. srpna 2014

The time of my life - záznam 10

Zdravím!

Už je tu můj předposlední den, čas na shrnutí uplynulého týdne :) (btw. dnes máme krásný, kulatý záznam!)

Jak už jsem říkala, že někteří hosti jsou vážně zvláštní, tak se mi to prostě opět potvrdilo - celý Gouves park je nějaký zvláštní, protože nějaký Francouz se pokusil zabít jednu Polku na záchodech. A managera hotelu to absolutně nezajímalo. Můžete mi říct, kde to pracuju? :D

V pondělí jsme byli na můj rozkaz v Hersonissu na goodbye-party No.1 a už teď, před goodbye-party No.2 můžu říct, že to byla nejlepší párty tohoto léta. S holkama jsme si koupily trika se stejným nápisem "I will not keep calm and you can fuck off", protože to prostě tak dokonale sedělo na naší situaci, že jsme je musely mít :D A vyrazily jsme do Herso. Vymetli jsme tam půlku barů, pili polskou vodku a měli se fajn. Dokonce ani ráno to nebylo tak strašný! :D

Jinak dnes jsem vlastně už nadobro skončila s prací tady! A to s dnešní půl šestou odpolední. A rozhodla jsem se, že poruším všechna pravidla, takže jsme celý den přesvědčovali děti, aby mě hodily do bazénu (vykoupala jsem se 6x, šéf-animátor šílel, ale co..), zákaz telefonů - pfff a zítra nošení uniformy v areálu hotelu i když nepracujeme? To tak.. Myslím, že mě tu budou mít rádi-

Jooo a ještě jeden zážitek! Spali jsme na střeše! Což mi připomnělo tábory a spaní pod širákem. Ale na to, že je tohle Kréta, tak byla v noci teda pěkná zima.. Ale nevadí, bylo to fajn, viděla jsem alespoň východ slunce :)

Ode mě je to asi vše, musím se jít připravit na goodbye-party No.2, přeci jen, musím se s Krétou nějak důstojně rozloučit :)

Paa Nina

PS: Chystám pro Vás video "Den animátorky"!! :)

Hersonissos!! 


Spaní na střeše :)

Přidat popisek


Skákající Schcipe v pozadí :D 

Střechaaa

Žádné komentáře:

Okomentovat