27. června 2014

25 hodin beze spánku, den bez vody a opálené brýle - záznam 1

Zdravím,

ve čtvrtek 26. 6. jsem v 1:30 s rodiči vyrazila směr ruzyňské letiště (ooo, pardon, Letiště Václava Havla) a ve 4.55 sama odletěla směr Heraklion, Kréta, odkud mě bus odvezl k hotelu Gouves Park, kde budu trávit budoucí dva měsíce jako dětská animátorka. Teda ne tak úplně, jak jsem zjistila.

Po dvou hodinách čekání na recepci, než se mě konečně ujal někdo z hotelu, jsem se dozvěděla, že animátoři bydlí jinde. Zase tolik mě to nepřekvapilo, vím, že je to poměrně běžná praxe. Manažer hotelu mě odvezl k apartmánům, údajně hotelu Lavris, jenže ten byl přes silnici, tato budova k němu asi jen "vzdáleně" spadá.

Na pokoji tedy bydlím se dvěma dalšími animátorkami - Polkami. Jsou milé, to beze všeho, ale když šly v noci na párty a vracely se, tak mi rozhodně klidný spánek nezajistily. Prostě Poláci... :) Náš pokoj je s malou kuchyňkou, balkonem a dvěma oddělenými pokoji - v tom jednom spím sama já. Největší vtípek včera ale byl, když jsem. po celém ucestovaném dni zjistila, že neteče celý den voda. Parrrráááda. A když večer tekla, tak všechna vytekla ze sprchového kouta a v koupelně byla mega povodeň. Alespoň jsem si zaplavala :) Ale největší mínus pokoje? Žádná klimatizace! To pardon, ale nejsem dostatečně aklimatizovaná, když přiletím z 9°C (v noci) do 34°C, prostě potřebuju chládek!

Jíst chodím normálně do hotelu, což mi zabere asi 8 minut. Jídlo je zatím je v pohodě, takové.. klasicky řecké, což mi vyhovuje :)

Pláž je taky taková klasická, užší, ale zase ne přelidněná. Musím se vždy trochu projít, než dojdu k části, kde se nemusí kupovat slunečníky. Za ty dva dny jsem se ale samozřejmě stačila krásně spálit, navíc chodím s opálenými brýlemi, takže jsem fakt sexouš :)

Takže suma sumárum první dojmy - pro ty, kdo mě znají - ubytování asi o trochu horší než loni v Bulharsku, služby v hotelu zase o trochu lepší, animační tým zatím nemůžu posoudit, začínám pracovat až 1. července, takže mám tak trochu volníčko :)

Jinak wi-fi je tady jen na hotelu na recepci a pak na pláži u hotelového baru, takže asi nebudu psát zas tak často, ale něco přeci jen stihnu, když budu na hotelu :)

Mějte se fajn!

Nina

Žádné komentáře:

Okomentovat