29. června 2014

Chrissi - ostrov jalovců, tymiánu a rajských zátok - záznam 2

Ok, než začnu o dnešku, je tu pár věcí, kterých jsem si prostě všimla nebo se o ně nějak musím podělit..

1) Šuby - co to sakra... ? Chápu a vím, že je tady část turismu zaměřená na Rus.. ehm.. rusky mluvící obyvatelstvo, abych někoho neurazila :D Ale sakra, vysvětlete mi, proč je tady na každym rohu obchod s kožešinama? Jsme na Sibiři? Ne, na Krétě do prčic, je tu přes 30°C, tak na co ty kožichy potřebujou???!!! To asi fakt nepochopim...

2) Žádná klimatizace na pokoji - na druhou stranu, trochu Sibiře by na chvilku bylo fajn...

3) Potkala jsem v plážovym hotelovym baru Češku! Takže konečně nějaká spřízněná duše :) (kromě super delegátky, samozřejmě!)

4) Toulavé kočky (ok, to není taková vzácnost) a pejsci všude!! :3 A to dokonce ani nevpadají tak zuboženě, jako by určitě vypadali u nás :D

Ok, teď k věci..

Dnes jsem byla s delegátkou (Jančou) na výletě na ostrově Chrissi. Se skupinkou pár Čechů jsme jeli do jednoho městečka k přístavu a odtud lodí, necelou hodinku, na zmiňovaný ostrůvek. Bože, ten byl boží.. :D

Kdybych byla trochu chytřejší a nahrála si už na pokoji fotky z foťáku do notebooku, tak bych se s vámi o tu krásu mohla i podělit, bohužel jsem tak chytrá nebyla a teď píšu tenhle článek v baru a bez obrazového materiálu.. no co, budete si muset počkat na později :)

Na ostrově samotném bydlí jen jedna jediná (!) rodina, takže kromě jedné, "hlavní" pláže hned u "kotviště", jsou tam všechny ostatní zátoky víceméně prázdné. Janča mě dovedla na jednu, kde dokonce fakt nebyla ani noha. A tak jsme si tam vegetily pod jalovcem.. prostě paráda :)

Další věcí je, že tam všude roste tymián - a ta jeho vůne, to se žádnému sušenému z pytlíku nevyrovná. Takže kuchaři, kuchařky, máte tip, kam jet na to nejlepší koření :)

Dnešní příspěvek končí, ostatně stejně bych se určitě nemohla víc soustředit, protože se hraje fotbal a hraje kdo...? Přece Řecko, takže celý bar je na nohou (kromě mě...:D). A taky jsem se teď trochu ztrapnila, protože ze třech polských animátorů jsem si pamatovala jméno jen jedné z nich. Problém je v tom, že s tou druhou bydlím na pokoji.. aj aj :D A třetí animátor.. no.. na to zapamatování budu mít ještě čas, nikdy jsem v tomhle neexcelovala :D

Mějte se a smějte se!

Nina

Žádné komentáře:

Okomentovat