9. prosince 2014

Stalo se nemožné aneb Den animátorky je tu!

Dámy a pánové,

stalo se opravdu nemožné. Konečně jsem se totiž přemluvila ke zpracování videa Den animátorky. Po třech měsících! Ale i tak, konečně je tu. Měla jsem dokonce více záznamu, než jsem předtím uváděla, dohromady to bylo asi pět hodin, kterými jsem se musela prokousat. A z nich pak vzniklo krásných 13 minut a 5 sekund. Neuvěřitelné :D

Chtěla bych zároveň říct, že v den, kdy jsem to natáčela, jsme měli takový volnější program - už byl totiž konec sezóny, a tak jsme v miniklubu neměli moc dětí. Jinak si k tomu představte tak 4x více dětí a s tím samozřejmě i práce :) Dále když už něco fakt suprovýho řeknu v angličtině, tak je v tom většinou gramatická chyba. Za to se omlouvám, po celém létě a s těmito lidmi jsem prostě gramatiku neřešila. Rozuměli jsme si i tak... A na moje kecy v češtině si prostě musíte zvyknout.. :D A dále jsem si samozřejmě odpoledne sáhla prstem na čočku, takže ve čtvrtce videí je takový rozmazaný flíček, ale fakt už jsem to nechtěla přetáčet :D

Takže teď už přejdu k dílu samotnému, zde máte DEN ANIMÁTORKY! (asi se vám víc vyplatí otevřít to na YouTube ve větším provedení a přepnout ozubeným kolečkem na HD :))



Budu ráda za jakékoliv sdílení, protože plno lidí animátořina zajímá a obecně se mě hodně lidí ptalo: "A co jsi tam vlastně dělala?", což tohle, i když to byl volnější den, ilustruje :)

Pa Nina

Žádné komentáře:

Okomentovat