17. prosince 2014

Travel Wishlist 2015

Pomalu se blíží konec roku, doba bilancování. Což já nedělám, já si spíš plánuji nové věci pro rok nadcházející. A tak jsem si řekla, že by se k tomu hodil nějaký travel wishlist, který možná budu i poté updatovat. Jasně, že jsem si tam mohla napsat Austrálii, Nový Zéland nebo třeba Argentinu, ale to jsou spíš jen takové sny do budoucna a tenhle seznam je něco, co si myslím, že by mohlo reálně vyjít, i když to není taková exotika. Tak doufám, že se mi většina podaří!

#1 Kodaň

Staženo odtud
Nedávno jsem na Pelikan.cz narazila na výhodné balíčky pobytů. Nikdy mě Dánsko nějak nelákalo, ale Kodaň tam se svou cenou za zpáteční letenku, ubytování a snídani naprosto vyhrála. A tak jsem začala nad tímhle nápadem přemýšlet a vlastně -vždyť je naprosto dokonalý! Takže až si něco našetřím, tak příští cíl je více než jasný :) 

#2 Ostrava!!!

Staženo odtud
Pro někoho moc domácí, pro jiné moc obyč, ale já tam prostě nikdy nebyla. A chtěla bych se tam podívat. Obecně na Moravu/do Slezska. Jediný způsob, jak jsem tam nakoukla, byly závody v aerobiku, kde jsem z celého výletu viděla tak z 95% sportovní halu.

#3 Slovensko

Staženo odtud
Byla jsem v Německu i v Polsku. Několikrát. Rakouskem jsem alespoň projížděla na dvě dovolené autobusem. Ale Slovensko jsem viděla možná tak z letadla. A to ještě k tomu jen když nebyly mraky, takže tak jednou. Zkrátka jsem pěkná ostuda a zemi, kde sídlí naši bratia opravdu navštívit chci. Ať už to budou Tatry v zimě, Bratislava, Banská Bystrica nebo Žilina, je to jedno. Prostě si tenhle rest musím napravit.

#4 Korfu

Staženo odtud
Sice jsem už v Řecku jako takovém byla 4x, ale přesto mě láká objevování jeho dalších a dalších ostrovů. Ke Korfu mě před několika lety přitáhla knížka, kterou mi doporučila mamka a jmenuje se "O mé rodině a jiné zvířeně" (v orig. My Family And Other Animals) od Geralda Durella. Přestože je to o desetiletém klukovi, který má vášeň ve hmyzu, doporučuji vám ji k přečtení. Je to totiž i o jeho potrhlé rodině a především o kultuře Korfu. Ale zpátky k tomu, proč tam chci jet. Už jen z fotek je to pohádkový ostrov. A navíc tam mám teď přímo místního kamaráda, kterého jsem potkala v létě na Krétě! A co je úplně nejlepší? Tohle už si z wishlistu budu moct na 80% brzy odškrtnout, protože v létě tam pravděpodobně směřuji! :)

#5 Švédsko

Staženo odtud
Kdo viděl, ale především četl trilogii Millenium (Stieg Larsson), určitě mě pochopí. Švédsko mě díky tomu absolutně okouzlilo. A opravdu tam chci. A obecně do těhle severských zemí včetně Islandu. (další supr knížka "Andělé" od Stelly Blómkvist) Víc k tomu asi nemám co říct.

#6 Amsterdam

Staženo odtud
Kdo by nechtěl do takového supr města, jako je Amsterdam? Konkrétně bych tedy chtěla jet vlakem. A říkejte mi, že jsem blázen, Když mně tam prostě z Ústí nad Labem jede přímý spoj... :D Tento trip plánuju už dlouho, takže to by bylo, aby to v roce 2015 nevyšlo!

#7 Irsko

Staženo odtud
Na Irsko mě nalákala moje teta. A, světe div se, maturita z angličtiny! Když jsem si totiž četla vypracovanou otázku na téma "Irsko", řekla jsem si, že to je vlastně docela zajímavá a trochu nedoceněná země. Asi jsem tím byla tak ohromená, že jsem tomu studiu moc nedala a potom si samozřejmě tuto otázku vytáhla. Polil mě studený pot. Ale zachránili mě U2 a popis krajiny, takže ok.. Ale to sem moc nepatří :D Každopádně Velká Británie je pro mě možná trochu moc mainstream :D (i když návštěvě se nebráním) Tak proč ne zrovna to Irsko!

#8 Brno

Staženo odtud
A zůstaneme pěkně doma. A zase na Moravě. Asi tím, že bydlím na druhém konci republiky, mě tyhle vzdálenější kouty naší země prostě lákají. Navíc nenavštívit nikdy v životě druhé největší město ČR je asi taky ostuda. A vůbec, chci vědět, v čem je tak super ta jejich šalina. A o obrázku nakonec nemluvě. :D

Staženo odtud
To je asi prozatím vše. Jak jsem říkala v úvodu, průběžně budu wishlist aktualizovat a informovat vás o tom, co už jsem si splnila a co dalšího jsem objevila. Myslím, že mé cíle nejsou nereálné. Doufám, že už na rok 2015 také máte nějaké cestovní plány! A jestli ano, podělte se se mnou o ně, ráda si přečtu, kam máte namířeno právě VY! 

Nina

Žádné komentáře:

Okomentovat