16. července 2015

Záznam 2: Podivíni z Korfu

Zdravím!

Jsem tu přes dva týdny a to by nebyla ta správná animační sezóna, kdybych nenarazila na nějaké místní podivíny. V Bulharsku i na Krétě to byl pokaždé jeden číšník, letos na mně ale Korfu nešetří a nadělilo mi hned tři taková individua.

Na prvním místě je bezesporu člen ochranky našeho hotelu, Konstantinos. Začalo to nevinným představením a pokračovalo klasickými otázkami ohledně toho, jak se mám. Pak ale přibyly otázky, jestli s ním půjdu do baru a že na mě každý večer bude čekat před hotelem s nadějí, že si to rozmyslím. Když připočtu pohled jako by měl v očích rentgen a svlíkal mě za pochodu, jednoznačně ho musím mezi podivíny zařadit. A hlavně - potkávat ho budu ještě měsíc a půl, tak jsem zvědavá, jaký bude jeho další level...

Na druhém místě stojí neznámý cizinec ze supermarketu. Omylem jsem do něj při vcházení do obchodu zavadila rukou, a to byla chyba, protože si mě bohužel všiml. V obchodě jsme zrovna ten den s Bárou musely strávit víc času než normálně a kamkoliv jsem se hla, tam mě pronásledovaly oči onoho cizince, přičemž jedním okem neustále pomrkával. Ani nechci vědět, co si od toho sliboval.

Třetí místo už není "balícího" rázu, přesto ho sem napsat musím. Je to šéf místní hotelové animace. Střídá názory den za dnem, a tak zatímco jeden den nám skoro se vztekem nařizuje, že se budeme muset účastnit jeho show, další den se o tom ani nezmíní a mile se ptá, jestli je všechno v pořádku a jestli s něčím nepotřebujem píchnout. Šéfanimátory jsem nikdy nechápala.

Ale jinak jsou tu všude moc milí lidé a já věřím, že co se právě okolních lidí týče, bude tohle nejlepší animační sezóna vůbec :) 

Mějte se krásně a opatrujte se, prý mají být v Praze zas nějaká zabijácká vedra, tak honem do vody! 

Pa Nina

Žádné komentáře:

Okomentovat